שירביט >> מאריכים את ביטוחי הנסיעות לנוסעים שנתקעו בחו"ל ללא צורך במילוי טפסים‎ 

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp

עומר רגב 24/07/2014

בעקבות המצב הביטחוני ונוכח סגירת השמיים נפתח בחברת הביטוח שירביט מוקד מתוגבר על מנת לטפל באופן המהיר והיעיל ביותר בפניות רבות המגיעות ממבוטחי החברה שנתקעו בחו"ל. מנכ"ל החברה גיל ספיר מציין כי "לכל לקוח שכזה מוארך ביטוח הנסיעות ללא צורך במילוי טפסים וללא בירוקרטיה מיותרת, וזאת על מנת להקל עליו את הסיטואציה ככל האפשר".

 
החברה מדגישה כי הפוליסה תוארך אוטומטית ב- 48 שעות ללא עלות מסוף פקיעת הפוליסה, לאחר מכן ישלם המבוטח פרמיה יומית רגילה.






 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי וביןבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישיבמאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אםיגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.