רוכשי רכב חדש בישראל מוציאים 80 מיליון ש"ח מיותרים בכל שנה על "קודן" שלא באמת צריך - מגדל לא תדרוש יותר קודן 

מגדל קובעת קוד חדש לביטוח הרכב בישראל: ביטוח בלי קודן. חוסכים כסף. חוסכים זמן.

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp

עומר רגב 15/09/2014

זה ידוע שאחת הפרות החולבות האפקטיביות יותר במשק הישראלי הוא הנהג הישראלי. ליתר דיוק – כל אחד מאיתנו שהוא בעל רכב. לא רק שאנחנו נאלצים לשלם מסי עתק על התענוג, אלא שלפחות ארבע פעמים ביום אנחנו גם מוצאים את עצמנו חוזרים ונאלצים לבצע פעולות מיותרות בלי הצדקה אמיתית לכך. למה? ככה!

ע"פ נתוני איגוד יבואני הרכב, בישראל נמכרות כ-200,000 מכוניות חדשות מידי שנה, בממוצע. המחיר הממוצע שמשלם הנהג הישראלי על התקנת קודן עומדת על כ- 400 ש"ח. חישוב פשוט מעלה, כי עם ישראל מבזבז על "הזכות" להתעצבן כל פעם מחדש שמקש זה או אחר לא נלחץ כראוי, או שסתם נשמט מאיתנו הרצף הנכון, סכום אדיר של כ-80 מיליון ש"ח. בכל שנה.

אז זהו, שכבר לא. בקבוצת הביטוח מגדל נוכחו לדעת שהתקנת קודן אולי מבזבזת כסף, מכערת את הדאש-בורד ומעצבנת, אבל בעיקר – לא באמת נדרשת במכוניות שערכן נמוך מ-250,000 ש"ח. מאחר שאלו הם הרוב המכריע של כלי הרכב הנרכשים בישראל, החליטו במגדל לעשות מעשה: ע"פ קוד ההתנהלות החדש שקבעה מגדל פטרה החברה את בעלי הרכב (כאמור, בשווי של פחות מ-  250 אלף ש"ח) מחובת התקנת הקודן.

הקוד החדש של ביטוח הרכב במגדל – לא מטרטרים את הלקוח. לא קודחים לו באוטו. ביטוח הרכב של מגדל חוסך כסף. חוסך זמן.

 

 

 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.