תיקון הוראות החוזר המאוחד בענף ביטוח רכב חובה 

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp

הפיקוח על הביטוח 27/07/2016

מתוקף סמכותי לפי תקנה 5 לתקנות ביטוח רכב מנועי (הסדר ביטוח שיורי ומנגנון לקביעת התעריף), תשס"א- 2001, להלן הוראותיי:

כללי

במטרה להגביר את התחרות בענף ביטוח רכב חובה, להתאים טוב יותר את דמי הביטוח לסיכון המבוטח ולסיכון של כלי הרכב בהתאם למערכות בטיחות המותקנות בו, חוזר זה מעדכון את דמי הביטוח לכלי רכב פרטיים בביטוח השיורי (הפול).

בנספחים לשער 6 בחוזר המאוחד - חלק 2, לגבי פוליסות בענף ביטוח רכב חובה שתקופת הביטוח בהן מתחילה ביום 1 בינואר 2017 ואילך:
  1. במקום "נספח 6.2.2 - תעריפי ביטוח שיורי - החל מיום 1 במרץ 2016" יבוא "נספח 6.2.2 - תעריפי ביטוח שיורי - החל מיום 1 בינואר 2017" המצורף לחוזר זה.

  2. במקום "נספח 6.2.3 - משתנים ומקדמים בביטוח השיורי - החל מיום 1 במרץ 2016" יבוא "נספח 6.2.3 - משתנים ומקדמים בביטוח השיורי - החל מיום 1 בינואר 2017" המצורף לחוזר זה.
דורית סלינגר, המפקחת על הביטוח


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.