חברת הביטוח גנרלי הולנד בחרה בפתרון סאפיינס לניהול פורטפוליו ביטוחי החיים שלה 

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp
רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני.רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני.

עידו אסייג 27/10/2016

סאפיינס תספק פלטפורמה חדישה ויעילה כלכלית, שתסייע לתהליך ההתייעלות שתעבור Generali Nederland, חברה מקבוצת הביטוח  Generali Group, הנמנית על חברות הביטוח המובילות באירופה 

עיסקה אסטרטגית נוספת לסאפיינס - חברת התוכנה, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), והמספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, הכריזה היום כי Generali Nederland (להלן: ג'נרלי הולנד), חברה מקבוצת הביטוח האירופאית ג'נרלי, בחרה בפתרונות סאפיינס לניהול חלק ניכר של פורטפוליו ביטוחי החיים שלה. סאפיינס תוביל את תהליך ההטמעה עבור Generali Nederland שיכלול איחוד נרחב של מערכות ביטוחי החיים על-ידי הפתרון של סאפיינס. 

סאפיינס מציעה פתרון ייחודי בתחום ביטוח החיים והפנסיה שנועד לספק פלטפורמה מודרנית ויעילה כלכלית עבור ניהול פוליסות ביטוח החיים המנוהלות כיום על מערכות ה- Legacy של ג'נרלי. ההחלטה של Generali Nederland לעבור לפלטפורמה יחידה, טומנת בחובה יתרונות רבים, הכוללים בין היתר התייעלות, עלויות אופרטיביות נמוכות יותר, הפחתה במחירי העלות הכוללת תוך שיפור רמת השירות.

לדברי מקס קואיג', העומד בראש פעילות ביטוח החיים, פנסיה והטכנולוגיה ב- Generali Nederland: "כשאנחנו יוצרים תמונת 360 מעלות של פוליסות החיים של הלקוחות שלנו, הדבר מאפשר לנו לשמור על הלקוחות, לעדכן ולנהל את פרטיהם ולשפר את שלמות הנתונים שברשותנו. כתוצאה מכך, אנו מצפים להפחתה בהוצאות הכלליות של ניהול פוליסות החיים של הלקוחות על-ידי הפחתה בעלויות ה- ITושיפור היעילות האופרטיבית שלנו".

"לקוחות סאפיינס קיימים ופוטנציאליים באירופה מתעניינים במציאת פתרון גורף לאדמיניסטרציה של פורטפוליו ה- Legacy של תיק ביטוחי החיים והפנסיה שלהם המסוגל להתמודד עם מידע חסר, חקיקה משתנה ומגוון רחב של מוצרי חיים ופנסיה," הדגיש רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס. "אנו מצפים לעבוד יד ביד עם Generali Nederland כדי לסייע לה להעניק את שרות הלקוחות האיכותי ביותר, להמשיך להוזיל את עלויות התמיכה במערכות וכן להעלות את רמת היעילות".

פתרונות סאפיינס מסייעים בניהול האתגרים של ניהול פורטפוליו פוליסות ה- Legacy המשותפים לרוב המבטחים, בין אם הפלטפורמה היא חלק מאסטרטגיית ה-"Old-Co/New-Co" או כפלטפורמת איחוד של Old-Co. מטרת הפתרון המובנה הוא לקצץ משמעותית בעלויות שלרוב מתקשרות לפלטפורמות של פורטפוליו פוליסות ביטוחי החיים תוך שיפור רמת השירות ללקוחות.

אודות Generali Nederland

Generali  היא חברת ביטוח הולנדית בעלת היסטוריה ארוכה: 140 שנה של יציבות, אמינות ויחס אישי ללקוחותינו. ג'נרלי מספקת מגוון רב של ביטוחים, בין היתר ביטוחי חיים לאנשים פרטיים, יזמים וארגונים. הצלחתה של החברה היא מעשי ידיהם של למעלה מ-400 העובדים המוכשרים וחדורי המוטיבציה שלה. Generali  היא חברת ביטוח עצמאית והיא חלק מהחברה הבינלאומית 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.