אלטשולר שחם יאפשר העברת כספים מהעו"ש לקרן השתלמות וגמל להשקעה 

בית ההשקעות אלטשולר שחם בשיתוף פעולה עם חברת הפינטק פיזבק: יאפשרו העברת כספים מיידית מחשבון הבנק ישירות לקרן ההשתלמות וקופת הגמל להשקעה

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp
ענת כנפו תבור, מנכ״לית אלטשולר שחם פנסיה וגמל, צילום: אורן קאןענת כנפו תבור, מנכ״לית אלטשולר שחם פנסיה וגמל, צילום: אורן קאן

מיכאל לוי 31/03/2024

אלטשולר שחם, מודיע על הטמעת טכנולוגיית 'בנקאות פתוחה' במוצרי הגמל להשקעה וקרן השתלמות לעצמאים. 

טכנולוגיית בנקאות פתוחה מאפשרת אינטגרציה חלקה בין מוסדות פיננסיים בדרך מהירה, יעילה ופשוטה. בהטמעת הבנקאות הפתוחה בתהליכים בירוקרטיים, אלטשולר שחם סללה את הדרך לעידן חדש של נגישות ונוחות בשירותים פיננסיים חוץ בנקאיים.

בשיתוף פעולה עם חברת הפינטק פיזבק, תהליך העברת הכספים מחשבונות בנק לקופות מתבצע באופן פשוט, מהיר ויעיל. בעבר, בקשה להעברת כסף מחשבון הבנק לקופות החיסכון הייתה מלווה בתהליך בירוקרטי ארוך הכולל הנפקת מסמכים בנקאיים ושליחת אישורים, ואורך כמספר ימים. מתוך הכרה בחסמים אלה, אלטשולר שחם אימץ את הכוח הטרנספורמטיבי של הבנקאות הפתוחה לייעל את השירותים הפיננסיים ולשפר את שביעות רצון הלקוחות, וכיום העברת הכספים מתבצעת באופן מיידי, עם תהליך זיהוי פשוט ללא מעבר מרובה בין מערכות. השירות זמין ללקוחות קיימים ובקרוב ייפתח גם ללקוחות חדשים. 

ענת כנפו-תבור, מנכ"לית אלטשולר שחם גמל ופנסיה: "שיתוף הפעולה שלנו עם פיזבק מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בשיפור חווית המשתמש בקרב השותפים העסקיים שלנו, הסוכנים ולקוחותינו. על ידי מינוף טכנולוגיה חדשנית, קיצרנו, האצנו והפכנו את התהליך ליעיל יותר מאי פעם. אלטשולר שחם פועלת כל העת להענקת פתרונות פיננסיים חדשניים הנותנים מענה ללקוחותינו בסביבה דינאמית ומשתנה".